חפש ב:

קרקעות להשקעה – דברים שכדאי לדעת על שטחים למכירה

בעולם של קרקעות להשקעה תוכלו לפגוש אין ספור הזדמנויות והצעות מפתות, אך כדי להצליח באמת, יהיה עליכם לבחון כל הצעה בצורה מפוכחת ומקצועית.

ענבר|2.3.2015|13:0|3631 צפיות
אם אתם מחפשים קרקעות להשקעה, לבטח נתקלתם באין ספור פרסומים המציעים לכם שטחים למכירה תחת ההבטחה של קונים היום בזול, ומוכרים מחר ברווח. בלי לנקוט עמדה לגבי פרסומים אלה, חשוב להבין שבעולם הנדל"ן כמו בכל תחום עסקים אחר, אין ארוחות חינם, וכל אדם ששם את כספו בערוץ השקעה מסויים, חייב לבצע בדיקות מקצועיות נרחבות, אבל יותר מזה, חייב לבחון את הדברים בעיניים מפוכחות ושקולות.

שטחים למכירה – למה מוכרים אותם?
שטחים למכירה יכולים להיות מוצעים לכם במספר פורמטים: שטחים חקלאיים המיועדים להפשרה, שטחים לבנייה פרטית, שטחים לבנייה מסחרית, שטחים לתעשייה, ולמרבה הפרדוקס, היו כבר מקרים בהם הוצעו שטחים לשימור המתפקדים כשמורת טבע לכל דבר, ושום דבר לעולם לא ייבנה עליהם. שטחים למכירה יכולים להיות אטרקטיביים, אך במרבית המקרים מדובר על ירייה באפלה, מצב בלתי מתקבל על הדעת עבור אדם שרוצה להפיק תשואה חיובית מפעילות של קרקעות להשקעה.

בחינת הלוגיקה של ההזדמנות
הסיבה לכך ניתנת להבנה בצורה לוגית פשוטה: אם אדם מחזיק בשורה של שטחים חקלאיים ומפרסם אותם כשטחים חקלאיים המיועדים להפשרה, אין שום היגיון במה שהוא עושה. אין שום סכום שהוא יוכל להשיג ממכירת השטחים הללו כשטחים חקלאיים, שיכול להתקרב לסכומים שהוא יוכל להרוויח מהקרקעות לאחר שיופשרו לשטחי בנייה או שטחי מסחר. אם כך, מדוע הוא מציע את השטחים למכירה? את התשובה אתם יכולים לתת לעצמכם.

עשו את זה נכון ומפוכח
בעולם הנדל"ן אין קסמים, והתשואה יכולה להגיע טיפין טיפין ולהצטבר למשהו גדול. אם מבטיחים לכם הרים וגבעות, כנראה שזה כל מה שתקבלו, הרים וגבעות. אם אתם באמת רוצים להפיק רווח מפעילות של קרקעות להשקעה, אתם חייבים לשמור על קור רוח, לבחון כל הצעה שאתם מקבלים בצורה מפוכחת, לבדוק אינטרסים ומניעים, והכי חשוב לבדוק את הפוטנציאל של המהלך שאתם בוחרים לעשות, ולעשות את זה בסיוע של איש מקצוע מנותק רגשית, איש מקצוע שמכיר את כל הטריקים ואת כל הדרכים לבחון השקעות טובות מול השקעות גרועות.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
דירות קבלן או דירות יד שניה – מה נכון יותר?
רכישת דירות קבלן היא רכישה שונה מדירות יד שניה. לכל בחירה יש את היתרונות, החסרונות והמאפיינים שלה, ועליכם לבחון כל מקרה לגופו.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה במרחבים עירוניים
התחום של קרקעות להשקעה דורש רמה גבוהה של מקצועיות וידע מתמחה, אך תוכלו להתחיל בכך שתנסו לאתר קרקעות חקלאיות במרחבים אורבניים.
קרא את הכתבה

קרקעות להשקעה – מביטים אל האופק
בכל הקשור לתחום של קרקעות להשקעה, ישנה חשיבות רבה לנתונים הנוכחיים של הקרקע, אך לא פחות מכך לתחזית רחוקת הטווח עבור אותה הקרקע.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות